November 17, 2011

Entry Malas-malas..

Lamaaaaa gilaaaa tak bawak budak2 berpoya2...
bz sangat.

Nak berjalan2 pun susah sket walaupun namanya dah surirumah sepenuh masa. tapi bz mengalahkan YB kampung dusun. First time aku buat kek keme (kek customer - versi rayyan) sampai demam2. Fuh!

Lissa dah nak abih sekolah. Insya'allah tahun depan dah naik sekolah rendah. Lissa akan masuk darjah 1 kat sekolah rendah aku, Sek. Keb. Pulai.. Wah! tak sabau nih..! Aku pulak yang eksaited. List barang dan yuran sume dah keluar. Untuk budak darjah 1, duit buku, yuran debak debuk apa sume dalam Rm1oo la.. tak masuk baju & kasut lagi. Oh! tak masuk sekolah agama lagi tu... Banyak gak nak pakai duit rupanya kan..... masa zaman aku sekolah dulu tak pikir pun mak bapak aku pening kepala ke tak pikir cari duit setiap kali anak2 nak masuk sekolah.. sekarang dah ada anak2 sendiri, hah! merasa!


Arituh plan konon nak gi USS lagi bulan depan.. tapi fikirkan si kaknam Lissa tu semedang kena asma kalo bawak jalan jauh, maka aku terpaksa la batalkan niat sementara waktu.

Tapi.............................aku kemaruk nak bercuti nih!

ok la. malas nak taip. bai!!


No comments: