February 12, 2008

Kenapa saya suka Hamil?



Kenapa saya suka saya hamil?
Kenapa saya suka saya hamil?

sebab........

1. Boleh makan dengan banyak tanpa rasa bersalah.
2. Boleh minta bantuan pada orang lain dengan hanya mengerlip2kan mata sambil buat buat wajah sopan.
3. Boleh letak lauk dan nasi dalam pinggan setinggi yg boleh tanpa segan silu. Agak2 kena jeling dengan orang lain, cepat2 tunjuk perut!
4. Boleh berfesyen dengan gaya aneh ketika bersiar2 membeli belah.
5. Boleh menonton tv sambil berbaring kekenyangan sejurus selepas makan.
6. Boleh mengelakkan diri menjadi octopus dipejabat kerana banyak kerja telah diambil alih oleh makhluk lain.
7. Semua orang akan menjadi penyayang dan berasa kasihan terhadap ibu hamil! i like!!

7 comments:

wednesdayisdead said...

agak lama la saya belek gambar tuuuuuuuuuu (dalam kepala kusut2 pikir whatttttheee helll is that??)

perut rupenyee...

penah jugak nampak (a lot sbnrnye) pregnant women pakai hot pants and low cut tops to show off dorg nye baby bumps..
and do u know? that baby bumps are the IN thing in celebrities?

CONGRATS (saing dengan wisel dan drum dan confetti!)

PertMuffin said...

ya! ya! terima kasih anot atas ucapan itu walaupun disertai dengan bunyian2 aneh..
(thaipusam dah lepas hokkay??!!)

tunggu la sebulan dua lagi. tatkala itu pusatku akan tersembul.
baru lah seksis... huhuahua!

aqmal said...

perut tersembul <<< mengerikan.
tak usah kau buat henna atas perut kekwa.nanti meresap kat muka bayi, lahir2 dapat mike tyson.cuhhh~~!!!

zati said...

dulu ade kwn aku name die azura binti hamil... kire die mase baby pun dh hamil...

"kenapa saya suka hamil"

kau suke bapak die eh......... eh... cocok2 perut berhenna kekwe

PertMuffin said...

pening aku layan charlies enjel 3 orang nih!! *kepala ibu hamil yg comel pun berpusing2*

sudeh!!

jangan bercakap yg bukan2!! perangai kau semua akan berjangkit pd anak bayi aku kelak!

cikAnum said...

taniahhhh

undomesticwifey said...

Hahah....this one is nice!!
mintak izin posting it to my blog ya...with credit to you of course!!