May 21, 2007

Pitam + MTest


*saja aku bubuh gambar ini sebagai tanda lapar*

Selamat berhari Isnin semua.. semoga hari nih hari yg baik utk permulaan minggu ini..
tak tau kenapa tiba2 tadi aku pitam... aih! ganjil!!
tadi tengah kusyuk membuat ISP (Inspection Sheet Procedure *ye ke? aku pun tak tau!* ) tiba2 aku rasa bumi berpusing dan pandangan aku blur sekejap...
apakah halnya? pitam kot? aku tak pernah merasa pitam, jadi aku agak apa yg aku alami tadi ada lah pitam..*hmm!!!*

Tiba2 teringat sms dari Cikgu Maini smlm...katanya result M-Test dah keluar..
patutlah aku rasa berdebar2 dari tadi... memandangkan ada masa panjang utk mengulau, jadi aku sempat online internet menggunakan akaun syarikat *kofff!! (-_-;)
Alhamdulillah, berjaya dipanggil temuduga... tapi, yg tak best tu, kena kat sekolah Dol Said..bergurau apa!???? punyalah jauh...!!!
kira2 40 minit dari rumah aku... dah la tu... jalan raya pun dah berubah..aku langsung dah tak ingat cemana nak ke sana... aih!!

harap2 aku tak sesat...!

No comments: