November 19, 2007

Lissa berjangkit Himawari????




Helloooooo!~

Kejap aje dah Isnin balik semula...aku rasa macam baru je smalam isnin bulan lepas. hari nih dah isnin bulan baru dan dah nak masuk hujung bulan pula lagi..isnin minggu depan ulangtahun ke 2 anak bayi aku.

Sebut pasal anak bayi aku, kakcha sekarang mengidap penyakit mata. Sebelah matanya bengkak dan merah serta berair. sedih aku tengok... Matanya yg sepet itu semakin bertambah sepet akibat penyakit tersebut.

Kami dah bawak pgi klinik...sekarang dalam proses penyembuhan dan belum betul2 pulih. matanya masih mengalirkan airmata yg sedikit kuning dan kemerahan. Aahhh!!!!!! aku tak boleh tengok la anak aku sakit.. terasa amat sedih hati kudus aku ini.. (T_T;)

Walaupun sekarang masih dalam mood sakit, tapi ciri2 mata keranjangnya masih tak berubah. Koff!!
Mlm tadi sewaktu menonton tv anak beranak, tiba2 azat menukar chanel rtm1 utk menonton perlawanan bola antara Kedah dan Perlis.

Masa tu lissa sedang memeluk aku dengan posisi membelakangkan TV. Tiba2 kamera tv tu fokus kepada keeper berbaju oren (tak sure pasukan mana) tapi keeper itu agak muda bergetah dan teramat kacang (sebenarnya nak menulis kacak! ).

Aku pun cakaplah pada azat, "uihh!! hensem btul penjaga gol nih!" azat jeling aje..
dengan tak semena2 tiba2 si tonet aku memalingkan mukanya sambil berkata,
"Mana? mana?'......

Bergurau apa!? kecil2 lagi dah menunjukkan reaksi biang dan bersikap mata keranjang terhadap kekacakan lelaki lain. Memang anak bayi yg aneh!
aku tak tau dia ikut perangai siapa..!!?
Koff!!! (-_-;)

aai....!!

6 comments:

auntie vass said...

aku mmg dah sangka hal ini sejak kak cha pandai merangkak lagi *jering*

Elly Rocker said...

aku juga dah agak bayi kau pasti mcm himawari.. ai.. adakah dia dh pandai selak kain kau ketika kau masak?

Anonymous said...

ibu, ayah, dan anak sama sahaja!
smemangnya keluarga keranjang...

keranjang?
ke ranjang?
ouh....~!

ops! maaf, rupanya ada pembaca yang belum bernikah!

*menjeling si bonjer*

:p

-pwokrwol-

PertMuffin said...

bergurau apa!?!!!
anak aku jadi begini kerana aku dah terlalu lama berkawan dengan kamu semua!!!
bedebah!!!

Anonymous said...

kami tidak berkawan lagi dengan kamu. kami hanya berkawan dengan suamimu itu.. ohoi aizat, jom lepak kat kedai janda berhias itu.. ops! dah pecahkan rahsia! lalalalal....

-pukruk-

Elly Rocker said...

ko nih jasrule tak abih2 nak perli pasal aku tak kawin

ko nak aku sumpah ko ke?

kalau ko dh kawin, diam2 sude

bikin hati panas jek

dh lama aku dok tahan je nih

respek org lain skit bro