September 19, 2008

dah 38 minggu....

Hello sume... Hari nih Jumaat, 19Sept bersamaan pose ke 19. kejap je kan?
lebih kurang 10 hari lagi nak raya dah..
Aku plak berdebau2 kekdahnya menunggu kelahiran baby Muhammad. Sekarang dah masuk minggu ke 38.. tunggu masa je!

Hari nih aku last day kerja. Lepas nih coti 2 bulan. Yeahh!! Saje je ambik maternity leave awal. Bukan apa, letih laa bebulan pose nih kena keja dengan perut yang sarat barat nih... kof! ikutkan aku nak je ambik half day ke MC ke apa arinih. Tapi kul 2.15pm karang ada interview pulak dengan HR (pasal promote arituh).
harap2 suksess laa.. rezeki baby.

Ok la, disini aku ingin memohon ampun dan maaf pada rerakan taulan, sahabat handai, adik2 kumpat, sepupu sepapat aku, dan sume2 la kekdahnya yg rajin singgah2 sini..
Selamat berpuasa & selamat menyambut aidilfitri. Tolong doakan aku dan baby Muhammad selamat dalam pertarungan kelak.
Raya nanti jemput la datang rumah.. tapi makanan korang bawak sendiri occay!!? koserr taww aku nak hidang2 segala! dah la aku takbleh makan sume lauk pauk raya dalam pantang! cuih!

Sampai sini dulu.. diumumkan, blog bercuti selama 60 hari dari sekarang!
Bye!!

No comments: