December 05, 2008

Tidur....



rayyan..



nyenyak...



zzzz...



syyt...!

10 comments:

zatix said...

paling comel..auw...

PertMuffin said...

TAK! TAK! ini bukan achik spin dan nana.. (-_-;)

fara[the]bugbuster said...

hahhahahaa.... aku tak terpikir plak achik spin ngan nana tuh... pemikiran ko sgt kreatif!

Elly Rocker said...

nampak sgt suke lagu achik spin.. haih ~

kau memang mudah menggagalkan diri sendiri

Life In Mono said...

nanti aku jumpe anak ko aku picit2 sampai lebam isk geram aku tgk

PertMuffin said...

bergurau apa!!!??
jangan jadikan anak aku mangsa kerakusan kau macam yang dilakukan oleh elly maslin tu terhadap adal..!!

kau! kau! **jari tunjuk boi & polis** anda gay!!!

Elly Rocker said...

yaaa.. papa angkat dah datang.. mari sini.. *air liur tekeluar*

PertMuffin said...

aahh!!!! (cepat2 memakaikan rayyan dengan cawat besi)

(-_-;)

Life In Mono said...

haih..afdal ko nak, rayan pon ko nak..rakus betoi santa klaus keling nih

maini said...

hawa mmg suka nana dan achik.nama anak pun dah sama heihei

eskusmi..jgn mimpilah rayyan nak dgn kau 2 org.aku dah dukung dia dulu okeyy?bau wangi aku dah meresap dlm urat saraf dia dulu..jadi secara rasmi aku ialah kesukaan rayyan skrg *pandang langit