December 17, 2008

WonderPets.. Si comel yang merungsingkan..




telepon…telepon berbunyi..
ada haiwan dlm bahaya
ada haiwan dlm bahaya
ada haiwan dlm bahaya di sana..

ini serious..mesti bantu dia..

ape yg penting?..kerjasama..

wonder pets
wonder pets
kami datang
membantu haiwan yg dlm kesusahan
kami x besar dan kami x kuat
bila bekerjasama
semua jadi mudah…
go…wonder pets..
yeayyy!!




Korang suka tak tengok Wonderpets? ekceli citer nih simple aje tapi lagu dia tu buat aku anak beranak hidup dalam penuh misteri (-_-;)
Aku jadi ketagih menyanyikan lagu ini di opis.. koff!!
Kat rumah lagi lah! kakcha sekarang kalau aku tak bercakap sambil menyanyi macam makhluk2 wonderpets nih haremmm dia nak dengar cakap aku! Jadi terpaksa la aku menyanyi2 sambil memberi arahan walaupun kerap dijeling oleh Azat. aiih!
Kakcha plak sekarang kalo nak makan ke, nak susu ke, mesti dia pun akan cakap ikut macam makhluk Wonderpets tu..


Ibu..! Icha nak susuuu...! ini serious...!



Najwa dan Teh slalu gelakkan aku.. diorang kata aku ibu yang selekeh sebab menyanyi2 dengan kuat sampai dengar kat rumah mak aku. Bergurau apa!???
Korang tunggu lah bila tiba masa dapat anak bayi yang aneh2 belaka.. Jangan nanti korang kena dikir barat sambil memberi arahan pada suami & anak2, sudeyyy!! *muka tak puas hati*

Ok gaisss!! skali lagi...~~


...wonder pets
wonder pets
kami datang
membantu haiwan yg dlm kesusahan
kami x besar dan kami x kuat
bila bekerjasama
semua jadi mudah…
go…wonder pets..
yeayyy!!

5 comments:

zatihazira said...

nape aku tkpnah tgk katun ni

PertMuffin said...

kalau aku cakap ko ketinggalan kretapi kang ko kecik ati...... *menjeling*

enix said...

zati kan 'oversea'... nati ter-eugh sensorang.

Elly Rocker said...

lagu ni aku, ariya, dan peyan dah nyanyi bersama2 sepanjang perjalanan ke kl. ai.. bila la nak dewasa nih!!!!

alerts said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
jordan shoes