June 27, 2010

habislaa... rosak suda...!

Ahhh!! Tengok!!! Gigi kakcha dah mulai merosak..
Habislah kredibiliti aku sbg seorang ibu yg mementingkan kecantikan gigi anak2 (-_-;)

Aku ingat lagi masa mula2 kakcha menjejakkan kaki ke sekolah, balik je rumah perkara pertama yg dia bergossip dengan aku ialah pasal gigi kawan dia... masa tu aku bawak dia pusing2 taman naik keta, pastu tetiba dia nampak kawan sekolah dia, Aisyah. dari dalam keta bukan main dia berbabai2 dengan si aisyah tu...hilang je kelibat budak tu terus dia citer kata aku,
"ibu, itu la kawan icha, dak aisyah... dak aisyah tu gigi dia hitam!!" siap muncung2 lagi macam kak kiah rambo..

Sekarang tengok!??!!!!

Kan dah kena pembalasan.. gigi icha pulak dah hitam.... buruk betul lah! isskk!

Nak kena cabut ke eh?? atau nak biarkan je sampai tumbuh gigi baru? Serius tak cantek!! :(





senyuman yg dah mulai mencacat...

gigi....mak aihh! (T_T)




5 comments:

Elly Rocker said...

nmpaknya kena ajar icha jgn kutuk org, nnti jdi mcm kawan sekolah aku, kutuk muke ade jerawat, lepas sebulan muka dia naik jerawat mcm kene ciken pok,kwn aku yg kene kutuk skang licin berseri, yg suka kutuk tuh sampai sekarang muka berlubang2 you. takotnya :|

PertMuffin said...

memang!! aku dah gertak dia dengan perkara2 aneh lagi menakutkan tentang kesalahan bergossip pasal rakan sekolah.. dan dia dah mulai cemas tambahan lagi dengan keadaan gigi dia tu.. hoho!

p/s: gigi avatar kau lebih mencemaskan... *jeling*

Anonymous said...

kenapa kau posting dua kali hah???

aku plak yang terkial2 baca dua kali!!...

arghhh...

PertMuffin said...

tak tau la... aku punya layout setting utk blog post ada 2... kalo ko refer posting lama aku ada citer pasal masalah nih..
sampai sekarang tak tau nak buat cemana... (T_T)

Tiq said...

kakcha, u sgt rawkstar ! i loike !