November 08, 2011

DEMAM TUTTI FRUTTI

hello olls..


Akhirnya demam TUTTI FRUTTI berakhir jua setelah kami semua berangkat pulang ke Melaka .. gile kauuu dok JB 3 hari je tapi tetiap hari rasa nak pekena semangkuk.

Memang best la kan TF nih... tapi ambik kena kawal nafsu laa... kalo tak mesti makan dengan perasaan sebak sebab ko ambik mahal daripada orang lain.. hehe!~


Sume orang ada citarasa yang berlainan, tapi macam aku... aku suka mix 2 flavour. 1 manis, 1 lagi mesti masam. Yang biasanya aku ambik masam tu ofkos la original flavour (yogurt) atau mix berries. Tang manis plak aku suka vanilla atau coklat atau royal red velvet...paling bes red velvet la! Topping feveret aku plak peach / longan / magic ball pink. Last kopek mesti tabur oreo + herseys choc shell. Mantapss!! Percayalah kata ku, kau tidak akan menyesal....


Ok, untuk penduduk negeri Melaka Maju 2010 (ya! skrg dah 2011 okey!) tapi masih belum berjaya menikmati Tutti Frutti di sini, don't worry okey.... dengar citer tak lama lagi diorang nak bukak kat Bukit Beruang (area MMU). Yeahh!!!

sapa2 yang belum LIKE, sila LIKE.. mana la tau dapat semangkuk free TF lak nanti kannnn?




ok gay (sebenarnya nak tulis guys) enjois la gambar2 keluarga berjimba di Tutti Frutti Taman Molek, JB.





mana ada buah peach & longan tu aku punya lah tu.. hii....






feeling manje.. kofff!!!



kelaassszz tau date sambil ber tutti..



dah anak2! cepat balik!!!


sekian lah.. tata olss!


1 comment:

Anonymous said...

AI CEMBURU BUTAAAAA...cntik2 captured uuuuuuuuu........tk suka pak rahim tk pandai amek gmbar...........