January 14, 2012

Apalahhh!!!


Aih! bangun2 konon nak buat brekfes burger utk anak2..... pagi2 dah panas hati dengan rupa paras terbaru burger ramli ini! patut la arituh ada baca sapa ntah ckp jangan beli burger ramli sbb mahal nak mamps.... ini bukan takat mahal je! nipis yakmat! nasib baik lah rasa menten sedap lagi kan...?


ok, tahap ketebalan jari aku adalah runcing walaupun mempunyai saiz badan yang gemuk. jadi, kau tengok gambar ini adalah mesti faham betapa nipis nya daging burger itu!
Hoh! sama tebal dengan 2 keping duit 50sen je kot!!



Dulu aku rasa 2 keping lapisan burger ini menyamai tahap ketebalan sekeping daging burger sahaja! Jadi kalau sekarang 6 keping dalam sebungkus (RM4.90) sebenarnya hanyalah sama dengan 3 keping saja pada zaman dahulu, jadi ini adalah keji!! Jadi aku adalah marah sangat!! Jadi, ini tak boleh jadi!!! *meroyan tarik2 rambut*




Syarikat ramly sila tukar sajalah gambar muka depan daging burger ini! cuihhhh!!!



2 comments:

Anonymous said...

Salam bro... jangan buat lawak, dah bro beli daging burger yang 50gram/each memang ler nipis... cuba g kedai mintak daging ramly yang 70gram/each atau 80gram/each. Cuba bezakan. Yang benar... peniaga burger

PertMuffin said...

eh, apa motif jual daging lain2 berat tapi harga sama?? tak tipu customer ke??