March 23, 2009

Eyelashes..






Semalam masa tidurkan rayyan, aku belek2 mata dia. baru aku perasan yg anak bujang aku ini mempunyai bulu mata yg agak panjang walaupun tidak lentik (ya! mujurlah!)..
aku terus ambik pembaris dan ukur. ianya adalah sepanjang 16mm (tidak accurate kerana tiada apparatus yang sesuai)
Aku terus ukur bulu mata aku, bulu mata azat dan bulu mata kakcha. Semua pun tak dapat menandingi kepanjangan bulu mata adik rayyan. (-_-;)
Adakah bulu mata akan berpanjangan mengikut pertumbuhan usia? kalau begitu, adakah bila dewasa nanti bulu mata adik rayyan akan jejak ke lantai?
kehidupan ini memang misteri....

7 comments:

aqmal said...

kalau rayban besar, bulu matanya panjang ke lantai boleh la kau jadikan die bidai tingkap nanti. kofffffff.

teka teki percuma : binatang apa bulu matanya panjang mcm model maybeline maskara?

Anonymous said...

hoi kemal!! kau bergurau apa!?

aku tau teka teki kau.. jawapannya unta, kan?
sebenarnya aku puas berfikir sejak semalam, adakah aku suka tengok muka unta semasa hamil...? kofff!!
(-_-;)

aqmal said...

salah. jwpnnya ialah zebra yg pakai eyelash extension. jawapannya sengaja aku tukar supaya kau salah. ha ha. tak kelakar.

Anonymous said...

bedebah!!! *campak bulu mata palsu zatik dalam koli kemal*
hambik kau!!!!

preety-D said...

hahahahaa...(*gelak guling2 pade kekwe yg kene buli di blog sendiri...)

Anonymous said...

**memakai kostum katak sambil melekap di bahu sara**

sol said...

hahahaha klakar