March 21, 2009

.....kepada tanah engkau kembali.





Al Fatihah...
- sebenarnya post kali nih berlangsung di belakang rumah nenek kakcha.. saja je ketik gambar untuk menimbulkan mood sorrow morrow. ohoks!
petang sabtu arituh kitorang sibuk berkebun kat belakang umah mak aku. kubur2 yang betul2 kat tepi rumah mak aku tu sume kubur arwah saudara mara kitorang.
masa ketik gambar guna mode kalerful takde apa2 perasaan.. bila dah tukar ke mode sephia tetiba aku rasa agak kripi pule (-_-;)
heheh.. bye!!

7 comments:

mummy iman said...

babe, ada sesiapa yang meninggal ke?

PertMuffin said...

hehe...takde la...
kubur lama arwah makcik/pakcik aku.. kat blakang umah mak aku je tu.. posting berunsur keinsafan kekdahnya.. koff!!~ (-_-;)

fara[the]bugbuster said...

mmg kripi hokeh!!!

kekwa bergetah said...

kan?? sumpah aku taknak ambik gambau kubur guna mode sepiah lagi...

azham said...

kekwe....
aku ade pun selalu amik gambar kalo singgah ke kubur...
selalu kalo singgah impromptu, pakai kamera phone jer..

salah satu gambar yg ade diupload..
sila rujuk: http://am-azham.deviantart.com/art/The-Past-111847424

kekwa said...

hemry!!
ko ambik gambau tu kat melaka?
area mana?

Azham said...

maaf kerna lewat sungguh menjawab pertanyaan anda...

Kubur kat makam hang tuah tuh...