November 09, 2009

Tribute Untuk Pasukan Bola Negri Sembilan

*entry malas tepek gambau*

Malam minggu lepas, kitorang tak kemana-mana. Mmg set dok depan tv anak beranak tengok final bola N9 vs Kelate..

Azat sokong kelate.. aku pulak angkat N9..
Dari awal game dia asyik berteriak "Gomo kelate gomo".. bising btul! yang lagi sakit ati, kakcha pun bersatu tenaga teriak "bomoh kelate bomoh" (sibuk jek...dah la cakap pun salah..! *muka tak puas ati* )
Aku lilek jek dulu..

Lepas je N9 sumbat 3rd gol, aku pun apa lagi.... terus menari tarian bomoh hujan macam orang Moari yang buat tarian Hakka dalam rancangan AC tu...
Si kakcha pun dari "bomoh kelate bomoh" terus teriak "hoben jang hoben" (dasar pembelot!!). Manakala Rayyan memandang aku dengan pandangan aneh (-_-;)

ekceli, Azat orang JB (alasan sokong kelate : kerabat JB ngan kerabat N9 tgh krisis, boleyyy???)

aku plak org melaka... tapi sbb melaka tak penah umur masuk final, jadi aku angkat N9 jekk laaa... hehe..

Tak kisah laa... Adat la kan, ada menang ada kalah. Cuma yg tak puas hati..terdapat sesetengah penyokong kelantan yg keluar dari ulu banat mana ntah buat perangai lebih dusun dari pasukan buluh runcing.. Eihh!! hazabb btul lah! tolong laa weih! jangan la malukan negeri sendiri. Choiiii okeyy!!

Tahniah sekali lagi untuk pasukan N9 dan Maini (nama nih tak perlu masuk sebenarnya...)


Oklah...
sekian laporan tak berkenaan. tQ

5 comments:

yong said...

yeay! negeri sembilan dapat cuti sehari ! hahahah....

PertMuffin said...

cuhh!! yong yg kaki bangku pun boleh dapat cuti!!

Anonymous said...

aku yg blajau kat sana pun agak hanginla gak!yg peliknya kak cha cpatnya mn jadui kuih talam..hadoi hai..

maini said...

yaa!!*mata bersinar sambil kibar bendera negeri laju2

PertMuffin said...

perbuatan sia-sia..... *jeling*