August 12, 2010

Salam Ramadan


Salam Ramadhan semua...
dah 2 hari pose baru sempat nak wish segala.. wahaha...
maaf laa.. mmg slalu kekurangan masa utk membuat aktivitas membloggingan..
sibuk dengan kapkek kelakar dan kapkek fesbuk (-_-;)
yang paling keji, hadiah untuk rakan2 yang join aktiviti blog sempena hari lahir ke 6 blog aneh nih pun sampai sekarang tak hantar2... (T_T;)
minta maaf.... ampunkan kami penunggu gua... ampunkan kami penunggu gua...
Insyallah dalam masa terdekat nih aku pos la.. pos ngan kad raya skali.. merasalahh!!
hihi..
Hmm... apa paling korang suka time bulan puasa?
Aku?? aku paling suka waktu sahur sbb dapat makan makanan yg meriah... aku rajin sket masak time sahur sebabnya ada banyak masa terluang berbanding memasak waktu berbuka.. Ye la... aku balik kerja kan dah pukul 6 lebih... sampai rumah dah kul 7... nak masak pebendenye.. nak membeli pun tak sempat.. biasanya mmg aku beli je apa yg ada kat kantin.. cikai2 aje la... lagipun aku anak beranak (kecuali azat) biasa lepas isyak dah tido... so tak makan sangat pun takpe.. Tapi bangun tido tu biasanya mmg kebulurlah... so, makan waktu sahur adalah makan yg paling nikmat..
Apapun, aku ucapkan selamat berpuasa pada kamu semua..
Semoga segala amalan dan ibadah kita diterima oleh Allah hendaknya..
ok la... back to work.
jumpa lagi, bye! :D

No comments: