October 15, 2010

Mari Membantu




pic from blog pn.yanie

Hello lagi..!~
Eh rajin pulak aku mengapdet pagi nih... Tadi aku belek2 email dari yahoogroups yang berlambak-lambak nih.. tup2 terbaca plak satu email dari sorang forumer nih pasal seorang surirumah yang berkerusi roda dan tidak mempunyai pendapatan lain selain perniagaan secara online di blog beliau.


Memang terharu dan sebak melihatkan keadaan beliau yang kurang berkeupayaan dan nak membesarkan anak2 yang juga sedang sakit. Sedih gile ko! Suaminya tak tau pulak aku. Tapi dari keratan akhbar yang ada kat sidebar tu aku baca macam "suami tak sanggup kongsi derita". Wallahualam.

Aku tengok dalam blog dia macam2 barang dia jual. Menarik dan harganya pun sangat berpatutan. Aku pun dah selamat rembat toto sebungkus buat ganti toto kat rumah aku yang dah hazab sesangat tu. hik!


So kawan2, marilah kita sama-sama menyokong Pn.Yanie nih dengan membeli barang2 yang dijualnya.Shopping sambil beramal sedikit sebanyak dapat jugak meringankan beban beliau. Insyallah.
ok, ini link blog puan Yanie :


http://aliaharyanie.blogspot.com/



Selamat Beramal. :)

No comments: