October 08, 2010

Penyelesaian Kepada Masalah Double posting

Hello Semua..


Salam pagi jumaat. Hari nih pagi2 dah bangun dan menikmati sepinggan mee bandung yang sungguh lazat dan secawan nescafe tarik.. aih..! mmg heaven lah!










aku buat sendiri tau! tapi pakai rempah ready made je la.. Tapi rempah mee bandung tu memang sedap sangat. Mmg piau punya dari Muar..


Ahh! Dah terlupa tujuan sebenar blog pada hari ini.. hehei!~


Perasan tak kelainan pada blog aku kali ni?


Ok, background makin gelap (ye..hitam terus kan!) Lain? lain?


Perasan tak?


Apeeee??? Takkk????


Cuih...! tak gune!


Ok ok... sebenarnya, perasan tak sekarang dah takde dabel posting lagi..


Sikit hari dulu asal aku apdet aje, mesti ada 2 entry yang sama dalam satu page.. Hazabbb sangat kan?? Ala2 tamak haloba gitu post benda yang sama sampai 2 kali.. Kau da kenape?!


Aku sampai buat entry ini dulu semata2 nak cari jalan penyelesaian mengenai masalah dabel posting nih..


Akhirnya, pada suatu hari yang mulia, aku telah diselamatkan oleh seorang makhluk aneh yakni puan ini. Wahhh!! Suka! suka!


Nahh... untuk korang yang pernah atau mengalami masalah blog double posting / double entry silalah klik ke sini untuk menyelesaikan masalah blog berpuaka korang ya!
Lihat blogku... Jadi ramping khaaannn???

Selamat maju jaya! tata!!


(entry nak cepat sbb nak sambung makan mee bandung) hua hua hua!!

No comments: