October 26, 2010

Contest Aksi Ceria si Manja Bersama Mainan Kegemarannya

Hello olls..
Lama tak join contest akibat supermalas yaaamatz... Tadi ronda2 kat blog rerakan, ternampak pula kontest Aksi Ceria si Manja Bersama Mainan Kegemarannya.. anjuran blog Pn.Maiza.
Ok, ini adalah gambar yang dipertaruhkan :)
Motor bateri nih dah jadi mainan feveret Rayyan. Ibu yang belikan guna duit tabung + duit raya yang Rayyan dapat. hee...
Macam yg korang sume tahu, anak bujang aku nih kan Pemalu + Pendiam + Susah yaamat nak bercakap.. tapi, part possing depan kamera, memang no. 1.
Pantang tala kamera depan dia, terus aje dia pose ala2 Pegawai Polis Trafik Getis atas motor besau. heheii!
koserr taww Rayyan!

Nama Baby : Muhammad Rayyan b. Azat (2yrs)
Ibu : Siti Nur Hawa bte Ab Kadir


3 comments:

Anonymous said...

where is ur uniform dear :D

PertMuffin said...

hahahah..! tengah off duty. tak pakai uniform :D

Maisyz Collection said...

Hehehe...

Off duty n do part time modelling ek??? hehehe

Smua nyer ok... So gook luck to u...