April 01, 2009

Anugerah Seri Kelakar

Setelah 5 tahun berkecimpung dalam arena pemblogan akhirnya Pertmuffin menerima anugerah juga. *terus menjadi bongkak*
Thanks to Solitair ( Sebenarnya adalah Solikezu..saje tiru nama permainan judi internet) koff!!*

Jadi, sekarang giliran aku untuk menyampaikan anugerah berikutnya :-
The rules for the award:
Add the logo of the award to your blog.
Add a link to the person who awarded it to you.
Nominate at least 7 other blogs.


1) Zati Kajirah Berkamera
2) Kemal Surirumah berteknologi
3) Yong Kian Jauh Kian Melets
4) Yolanda Guru Yang Malas
5) Fara Kumbang Kacak
6) Elly Maslin Lelaki Hamil
7) SiSaSiSu - Puteri Kulit Katak
(sebenarnya nak tepek semua tapi, aku ialah orang yang mendengar arahan. jadi, 7 sajalah!! maaf yang namanya tak tertepek.. percayalah sebenarnya aku menyukai blog kamu juga!)

6 comments:

z a t i said...

tkde ke nak sertakan cek berpalang bersame anugerah ini?

kekwa berdahi licin said...

cuih!! *menghempas palang kearah zati*

hambik!!!

:: s o l :: said...

wah solitaire plak wakaakakaka..

sold out pun boleyyy ;p

yong said...

terima kasih kerana memberikan anugerah ni kepada saya...
terimakasih kepada ibu bapa dan keluarga yang memberikan sokongan selama ini dan juga tak lupa rakan2 yang selalu berlayar ke blog saya dan comment anda....
tiba2 nak buat ucapan anugerah pulak....

PertMuffin said...

sol : hikhik! jangan la sentapz oke?

yong : *menjeling* lelaki ini mmg slalu terlebeh dalam apa jua tindakan... mmg merungsingkan orang lain!

:: s o l :: said...

apakah sentap? sental boleyy tak haahahaha..

solitaire pun i loike. dahla asik menang je kalu main. hahaahahaha.. takutlaa tu sbb tak bg komisyen kat i kan guna ala2 nama i.. ;p