April 09, 2009

Lissa adalah Sheriff Melaka!

Gay!! (sebenarnya nak berkata guys)
Korang nampak tak benda yang bersinar-sinar kat poket seluar kakcha tu?


Muka syerif yang peramah berasa bangga dapat jalan² bawak pistol..

Klosap gambau pistol (-_-;)

Sumpah bukan aku yang beli seluar nih..!

6 comments:

aqmal said...

tak guna! mati2 aku ingat pistol mainan sebenar! cheh. lisa nih kalau tak dibendung boleh menandingi kekenyalan mak nye. tak gitu cik kiah? kosser!!!

yong said...

saya pun ingat tu pistol betol
(-.-!) ....saya maksudkan pistol mainan betol.... kakcha nampak tinggi dalam gambar ni...

kekwa bergetah said...

kermalz : (T_T;) sebenarnya aku pun tertipu! tak sangka anak aku ada seluar se aneh ini..


yong : hoi! dasar malas. tak perlu sign in, klik aje anonymous *menjeling*
kakcha tak tinggi.. cuma ilusi optik. dia cuma separas lutut kau sahaja...

sisasisu said...

kekwe..

soklan...mane plak kakcha kutip sluar tu kalo ko pun xtau mane asal usulnye(pade asanye kakcha yg separas lutut tu x patut berupaya membeli sluar sheriff sendiri)...

adekah kak cha sudah pandai ber...... *koff

:: s o l :: said...

mana nak beli sluo nih??? nakkkkk..

bukan utk aku ok **cover baik punya**

kekwa ibu yang cantik said...

sara : seluar ni Menan yg punya...dia dah tak muat sbb dah gemuk.

p/s: menan adalah bakal suami kakcha. kofff!!~

sol : nanti aku siasat dari ummi si menan mana dia bli seluar berpuaka nih. ohok!!