April 15, 2009

Ia dah tumbuh!

Dengan segala kereknya dimaklumkan, bahawa adik rayyan telah ditumbuhi gigi sulung berukuran beberapa micron.
Syabas! Anda pasti akan kelihatan lebih kacak selepas ini..




7 comments:

aqmal said...

gila cepat tumbuh gigi si rayyan. kau bubuh baja ke kat gusi dia kakwe? eniwei nais hair! nampak lebih macho! hihihi.

z a t i said...

rayyan nih muke dn bibir sungguh lissa.

ni anak kau ke anak kak cha?

kekwa bergetah said...

kemal : tu laa! aku pun tak sangka gusi dia sungguh subur! lisa dulu dekat 10 bulan baru tumbuh. ryan baru 6 bulan.


zatis : *menjeling*

yong said...

bila nak meraikan pertumbuhan gigi sulung adik ryan dengan parti buih liar (-.- !!!)

kekwa jelita said...

adik rayyan asyik berlatih mengigit apa saja objek yg melintas depan mulut dia. jadi kami tiada masa utk melakukan parti bebuih sbb takut dia tertelan sabun.
*tak berkaitan*

:: s o l :: said...

rayyan 6bulan baru eh?

my lil' hungrysaurus masih blom kelihatan giginya namun dia tetap rakus hihi..

chomei rayyan. geget pipi boley?

PertMuffin said...

hoi sol bergurau apa!?
jangan la geget pipi si kacak tu..
itu aset hokehh!

lil' hungrysaurus anda berapakah usia?
(tak sangka ada ibu bapa zaman ini yang terlalu moden dan memberi nama anak dengan nama yang aneh dan merungsingkan orang) *bercakap dalam hati sambil menjeling sol suami isteri*