September 08, 2009

Bungapi yg Hebat

Hello semua..
Salam 18 Ramadhan.. kejap je kan? pejam celik, esok lusa dah raya.. wah! cepat btul..!

Semalam, lepas berbuka aku godeh2 la kotak sakti aku yakni kotak buku dan barang2 masa kat hostel dulu.. Tetiba jumpa satu beg plastik berbungkus dalam keadaan yg mencurigakan.. DUP! DUP! DUP! *bunyi cemas dalam udara*

aku buka perlahan2....

sekali tengok... rupanya adalah bungapi yang aku dan azat beli 4 tahun lepas. hahahahah!! lama giler simpan bungapi tak main2..
aku pun apa lagi, terus cari lilin ajak kak cha main kat depan rumah.
nasib baik rayyan dah tido masa tu. line clear, lepas gian..
ingat aku jek yg kemaruk...azat pun sama.. heihei!~
yang paling hebat, bungapi ini masih berfungsi walaupun dah berusia 4 tahun!!!







best!

3 comments:

yong said...

ambik telefon terus tepon polis...hahaha...dasar dengki
(-.-")

PertMuffin said...

bedebahnye perangai anda!!
cuhh!!
*campak mercun katak dalam baju yong*

hambik!!!

fara[the]bugbuster said...

main bunga api pon nak possing si cilik itewwwww... siap bercekak pinggang