December 28, 2009

Ini adalah Neo

Perkenalkan.. ini adalah Neo - seekor anak kucing yang dibela oleh aunty ngah. Getik okeh bagi nama Neo! aku panggil kucing nih Hasan je... tak kuasa mak! :P


Ok.. seperti yang korang sedia maklum, Azat mmg geli dengan haiwan berbulu seperti tikus, kucing, arnab (err..semua lahh). Genetik ini sedikit sebanyak telah diwarisi oleh anak dara aku yg gemuk tu iaitu Kakcha. Sebelum nih mmg aku tak pernah bagi kesempatan pada dia untuk beramah mesra pun dengan makhluk yang suka bergaya keterlaluan ketika berjalan itu..


Cuma baru-baru nih je aku berkesempatan berkenalan dengan benda ni ketika bertandang ke rumah Najwa (adik saye merangkap aunty Ngah kepada kakcha dan adik rayyan). Aku pun pelik kenapa Najwa tergamak bela kucing sedangkan selama nih kami adik beradik mmg tak mesra dengan kucing.. Ah!! Rupanya hasben dia mmg pencinta haiwan. (-_-;)


First time kakcha dapat pegang kucing. Memula aku bajet dia akan menangis. Rupanya tak!! (perasaan kagum tak tentu hala).

Ok la.. enjois de pics..



Neo @ Hasan Mustar


I like... mmg aksi melambai ini adalah satu percubaan mencomelkan diri yg berjaya..


Kakcha terkejut sbb dengar lori yang jerit "TILAM!! TILAMMM!!!!"


Setelah keadaan kembali tenang, baru gigih posing - senyuman pun pelik. tak penah aku tengok dia kontrol senyum macam nih.. eeiih...


berani sangat kekdahnyer sampai tergamak gesel pipi segala... koserr okeyy!

oklah... bye!

5 comments:

enni da henry said...

sekali.. pendekar mustar daa...

kakcha. badan menggebu sebegitu. kerana terlalu byk mkn kapkek yg tak abes stok ke???

sungguh montel...

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

PertMuffin said...

enni : kakcha makan pil hormon
(-_-;)

anN : apakah motiff????

mamaemylia said...

wahhh comei la kucing tu,bertambah comey sbb panggil hassan..klasik

PertMuffin said...

mamaemylia : kita dua orang je yg suka nama hasan.. aunty & uncle ngah tak suke sbb penat2 bagi nama vogue, hasan jugak jadi pilihan. hihihi!!~